Tuesday, August 14, 2012

ASSALAMUALAIKUM...

Dikesempatan ini, saya Noorkhaliza binti Khalid ingin mengumumkan bahawasanya Hari Raya AIdilfitri jatuh pada "SURPRISELAHHHHHH" Manelah saya tau pon... berikut adalah senarai mereka2 yang saya ingin mintak maaf.. 1. Mak - Sorry mak aja selalu tipu kate nak lepak nak balik awal...tp lajak jugak sampai 12 tgh malam.Pastu sorry lah kekadang tu tipu kate dah solat, padahal tak solat lagi.Pastu sorry lah lagi selalu liat nak tolong mak lepas Sahur dengan alasan nak bangun pagi g kerja.Pastu sorry sorry sorry *gayasuperjunior* selalu pau mak. 2. Abah - Sorry lah selalu pinjam duit tp bayar lewat.Sorry lah kekadang aja angin satu badan dengan abah, sebab abah ni suka sangat buat lawak tak kelakar pastu buat aja sakit hati jer. Pastu sorry lah selalu kongker tb sampai abah tak dapat tgk bola. 3. Kawan-kawan - sorrylah aku selalu je kutuk korang! tu je dosa aku ngan korang! aku kutuk korang. 4. BoObIes - sorry lah kalau aku sound tepet! aku sayang korang sbb tu aku sound tepet kalau mengarutz! sbb aku sangat sayang korg! 5. Neelofa/Chek Ta/Rosnah Mat Aris/Awie Rafael/Ayie Stylista/ - sorry lah aku selalu kutuk korg. Sekian!

Monday, August 13, 2012

BOOBIES - Cancer's & Leo's Birthday

Birthday Girl
Thank's Ainil for the osem celebration...
"SEMOGA KITA KEKAL BERSAHABAT SEHINGGA KE AKHIR HAYAT"