Thursday, July 12, 2012

7 July 2012

We went for a trip to Cameron Highland, mereka ni membawa saya yang tak pernah ke cameron. Kasihan bukan??? ya! saya juga kasihankan diri saya...
dua hekor anak ikan yang mengikuti ekspidisi ini... taste tak? (mereka rakan setugas saya ya! jgn lebih2 lak)
main fetik-fetik setoberi...
bersama Ah Noi yang comel...secomel rakan sebelah dia tuh...
Size otak burung unta lebih kecil dari size matanya... Saya buat pertama kalinya dalam Sejarah Malaysia telah muntah belilah persis ibu mengandung ketika dalam perjalana pulang. Wawawawa...selama 25 tahun tak pernah muntah dalam perjalanan, ke Kedah...ke Terengganu...ke Pahang... Flight ke Jepon yang 8jam tu pon saya berak2 je! xdo pon muntah2...But anyways, this is a very fun trip. Thank you guys for bringing me along. You guys were the first one to wish Happy Birthday to me. Thanks Again.

0 comments:

Post a Comment