Monday, May 9, 2011

WARKAH ini berunsur penghinaan!

Kawan2 yang rajin membaca ade suh aku tulis blog ni dalam bahasa inggeris , supaya bleh org antara bangsa pun bac… WTH??? Ko ingat minah & mat salleh ade mase nak layan blog korang nih? Baik dorg berzina... buang mase jer! Hahahaha...
(berani buat berani tanggung – xmasuk tajuk)...
Aku bukan xnak buat blog feeling minah salleh, masalahnye... English aku bukan perfect pon! Buat malu jer… aku tak nak jd mcm JM kat opis aku tuh! Nak cakap omputih tp… dok ulang “IS” & “THE” je… mcm keldai bodoh!

Iklan…
[Tgh hari nak makan aper ye? Lapo lah…]

Si JM tuh kalau bercakap merepek2 jer… kalau ko dah tak reti nak cakap omputih. Xpayah lah cakap! Mmg la kater nak belajar… belajar kat umah lah! Pehal belajar kat luar umah??? BULLSHIT!

Bye..

0 comments:

Post a Comment