Sunday, May 1, 2011

Malaysian KPOP band! What the fish??? 24:7//??!!




pergh...band ni memang saje mengunang untuk dikeji dan dicacilah! aper kejadahnye buat band mcm korean nih? Acik dorg!!! Dah malaysian tuh, sedar je lah! Buat lah malaysian pop band, tak yah la nak KPOP band! Tgk dorg ni asek buat aku rase nak mencarut jer!! haish... Muka masing2 dah ler tak bleh belah... suare ntah hape lah kan... puihhhh...jijik wei!!! Ape nerake yang dorg buat nih!!!!
Feeling nak kawaii lah nih!! hallamak... guy's!! carik lah identiti sendiri, cukup2lah tu nak memalukan nama negara! dari korng merepek meraban cenggini baik korg stay jer dgn keje makan gaji korg tuh! ni muka stok2 buruh kasar jer! alamak.... tak bleh tahan lah... ni kalau korean band tgk korang nih, guling2 dorg gelakkan korang!

0 comments:

Post a Comment