Monday, May 23, 2011

1kg = 0.45 Lagenda Budak Setan…

Haih….Cik burung hantu mengalami stress yang amat kronik. Berat badan yang mengikut rancangan sepatutnye turun, ini bertambah pulak! 95kg dah jadi 110kg!!! Woi!!! Ni orang ke ikan paus bunting??? Ya allah... cemanerlah aku bleh jadi gemok gedempol sampai macam nih?

Td carik online ideal weight utk aku, jawapan nye seperti berikut ;
Weight : 110 KG @ 242.508LBS
Height : 168cm @ 5“6
Ideal Weight : 77KG @ 170LBS (lagenda budak setan)
Total fat should be kick out!

Perlu kurang : 33KG

Hadoi cemaner nak buang lemak tepu nih? Makan aku dah cuba kurang kan… Korang ade idea tak? Any ubat ke nak makan? Sekarang nih tgh gigih main netbal... tp aku takut lepas habis sukan nnt badan aku lagi melambung2 naik nye...

Kalau lah lemak ni boleh di derma kat budak2 somalia yang kurus kering, mesti aku dapat pingat atas kemurahan hati ku ini kan?? Tolonglah....kalau ade Marie France ke nak metikus makmalkan aku on jer!

TOLONG!!!
Aku tak nak jadi ikan PAUS!!!!

2 comments:

capik said...

ko da terai dr rozmey?

Jaja Khaleyza said...

tak mau.... kat opis aku ade yang cuba! aku rase kene diet sendiri, tak mo ubat2... banyak sangat kes! mati lak aku kang!

Post a Comment