Wednesday, April 13, 2011

Feeling nak makan dengan QI RAZALI...

Cik burung hantu and the geng mmg gile syok habis kat QI RAZALI a.k.a bfnye si yuna senget tuh!(padahal bengang dia dapat mamat bloger boy kan!!) Dengan tiada perasaan malu di dada aku pergi postlah satu makan2 place kat JJCM punye website, dengan harapan dapat lah duk sebelah makan ngan dia. Nina kate tak makan kat sebelah, dapat amek gambar buat profile pic. selama2 tak moh tukar dah.Macam2!!! Tp aku mmg nak propose tempat makan yang aku selalu tale BIHUN TOM YAM nih kat klang jaya! pergh mmg terbaik habis... Sape yang makan kat situ mesti dtg agik carik benda yang sama, pastu kat kedai tuh ade jual teh serawak, mmg sedap giler!!!!! tiga layer, pandan - milk - milk tea... Lemak dia korang tak yah cite lah...mmg kalah lemak kat perut aku nih! sedap giler!

QI RAZALI ku ayang tolong lah baca suggestion aku kat FB tuh....

0 comments:

Post a Comment