Wednesday, March 16, 2011

K.P.I - tak achieve lansung...

haihhhhh...
azam tahun 2011 kononnye nak mula mencari teman hidup...
tp, sampai la nih tak jumpa sekoq pun! sekoq pun tak sangkut... nak buat lagu mana nih?
mcm aku cite awal2 haritu, ciri2 lelaki idaman aku bukan susah sangt pun. Simple je... jgn jadi lelaki pelik, tu jerh...susah ke? aku dah kene mula carik calon @ lelaki malang untuk di buat suami le... patut skang nih, dah sebuk bawak colan jumpa mak n abah dah. dah sebuk gadoh2, merajuk2, mengade2... ni ngade ngan sape? ayakkkk...

0 comments:

Post a Comment