Monday, March 14, 2011

14 March 2011, tarikh keramat...

Orang mesti duk ingat tarikh keramat nye is tarik aku nak kawin... puih!!! 14 March 2011 ni tarik aku kene hantar assignmet ngok! Huih....setelah bertungkus lumus, hunus, funus menyiapkan assignment. Akhirnya ader gak bendealah ni berbaur siap. 2 assignment rase mcm 8 wei... Penat nye mcm org menjaga anak kecik. Salah aku jugak, org duk pecah kepala nyiapkan assignment aku dok terkinja2 kat werne's, nipu mak lagik tuh kate g umah kawan buat assignment.. PUIH!!!!! Hambik ko! Tapi tat kala aku sedang asyik menaip nih, aku selang seli dgn projek mengkopi pes dr web je assignment aku nih!!! wakakakakakakaka.... tapi aku edit2 gak... gile ko letak seketul kat lecturer tu mcm tahi.Mahu o markah aku jap lagi....
Okeh aku nak nyambung bikinin ini tugasan.

0 comments:

Post a Comment