Sunday, February 27, 2011

sakit jiwa punye cerita...

haiah....haritu apply keje kat Proton, dgn penuh kondifennye aku bugjet akan dipanggil utk interview lah paling koman...sekali apa punya TURRRRR laaaa... sikit punye besar kat bawah tu dia tulis UNSUCCESSFUL.. kuang hajaqqq... dorg meragui kebolehan aku menjadi secretary nih! Aku ni dah bosan sangt sebenarnye buat kija-kija XX nih. Aku rase masuk XX nih mcm org tak suke je dgn aku. Yelah org XX kan suka carik kesalahan. Bukan suke carik masaalah nye, yg korg g buat kesalahan tu depan aku sape suruh?? g la buat jauh2... Dalam tempayan ker, dalam smooking room ker, dalam keta ke..nescaya dgn izin tuhan idak le aku nampak! Mate aku ni tajam, penglihatan aku alhamdulillah sangt baik... makhanenye...dgn terang jelas dan nyater mmg aku nampak sesangat lah ape yg korang buat.Sesape yg ade CABLE sekuat tali tarik kapal kat memaner syarikat gergasi yang menjanjikan pulangan wang yang lumayan..hallo2 lah aku...mau sangat carik kerja baru nih. 3thn dah keje sana, cukup dah kot! kalau ade lobang lain aku mau la terai...

0 comments:

Post a Comment