Sunday, February 27, 2011

Panas hati sbb nak pakai BB

haih...panas hati aku, sume org pakai BB@blackberry...atau bahasa kasar kaum boobies saya, BLACKBURITZ... best gile kowt kalau dapat BB, leh online 24/7. Maknenyer idak le aku buat kerje, kerjenye ngadap bende halah itu je...tp mau jugak!! sebab macam best sangt je... si ainil a.k.a buntak dah pakai, kire dalam geng boobies dia palaing canggih manggih lah, ade BB, IPAD dan bermacam2 lagik...haih..JELES! Aku nak beli BB boleh, tp xdapat lah nak bayar bene lain peh tuh... kete pun kene pulang balik kat banklah, sebb pinjam je kat bank.Lagi 5 tahun baru jadi milik sendiri,BB-BB ko buat aku OWL CITY lahhhh...malam tak leh tido.Pikirkan cemane nak dapat BB.Kalau dapat ler tangkap memaner BAPAK GULA yg bleh seponser aku pakai BB, terbaik wok! Tp BAPAK GULA tu kenelah buta, sbb akalu dia tgk aku mesti dia x lalu. Hehehehehe...

0 comments:

Post a Comment