Monday, February 28, 2011

Songeh-Menyongeh... wiwittttt...

Uwaaaaa.... harini kak yan kat opis aku nih, sekolahkan aku pasal "MENCARIK JODOH". Tapi sebenarnye ape dia taruk aku sangatlah ade kebenarannye... Aku ni meletakkan terlalu banyak xpectation terhadap lelaki yg aku mahu hidup bersama, mane lah ader lelaki yg sempurna macam yang aku nak?? Zaman skang ni lelaki "BAIK" dah pupus, lelaki berkualiti acapkali lah nak ku temui, sume nye kalau tak dah kawin, dah tunang.Demmmmm....betul!!!
Berikut adalah ciri2 lelaki yang aku carik ;
1. Tinggi dan berbadan tegap.
(yelah...kalau badan kurus mcm papan sekeping, sat gi nak suh angkat coffe table pun tercirit)

2. Ade Kereta sendiri
(tak nak lah aku lak kene g kutip dia kalau nak dating, pehal!!!)

3. Merepek sesikit je
(jgn nak merepek sangt, ko ingat ni cerita raja lawak ker?)

4. Kerja Tetap
(tak nak layan kerja contract je, sok lusa kalau ade anak, bedal kene buang keje udah aku balik umah abah, sat g menjeling je si jenab)

5. Jgn lah telipon @ SMS aku sepanjang mase
(aku ni keje kot! bukan duk umah ngangkang je, kalau aku ni duk umah buleh le layan sms ko 24/7)

6. Kelakar
(sbb care untuk tidak membuat aku bosan dgn ko adalah, sentiasa kelakar, tp xnak kelakar yg mcm SEPAH tuh, tak kelakar lansung, mcm nak kene terajang je lawak dorg tuh...mcm zizan tuh ok lah..sepontan sket kelakar nye)

7. Tahan dengan penyakit aku
(penyakit aku adalah, aku banyak songeh,cekadak,kerek,mengade,budget hot/diva/top. Okeyh?? hahahaha....)

Haaaaaaaaa.... xtauler jantan gile maner yang ndak kat aku nih...

Bak kate "the BOOBIES"...
"JANTAN MANELAH YG MAMPU BAGI UBAT SALAP KAT KITE NIH"
p/s : ubat salap tu kalau korg paham mmg aku tabik spring ketalah...bukan spring kat dalam pen tekan2 tu je...

0 comments:

Post a Comment